kalas kalas och plugga?

Det blev en lugn födelsedag med mycket plugg i onsdags. Vaknade i Linköping och fick frukost på sängen och varm choklad och maränger och ett olivträd. Det var fint. Sen bar det av till universitetet med där jag hade lektioner från åtta till tre. Åt lunch med Sanna, det var bra. Det är dumt att vi träffas så sällan när jag ändå är i Linköping hela tiden. När jag kom hem åt jag och pluggade lite, sen bar det av till dansen. Är så skönt att dansa! Efter dansen var det bara att åka hem och plugga igen.

Igår hade jag också en fullproppad dag, först skola, sen hem och äta lite och därefter iväg till tant grön och planera inför ungdomsverksamheten. Det gick bra, men vi är väl lite smånervösa. Eller, det ska bli spännande och roligt. Och vi hoppas på att ungdomarna ska trivas! Efter det åkte jag till stan och skulle fika med Frida, fast allt var så dyrt så vi handlade på Östenssons och åkte hem till mig och fikade istället. Och jag fick en väldigt bra skiva av Tori Amos av henne.

Idag kommer mamma och Björn och mormor och morfar hit. Det ska bli roligt och jag ska göra pajer! Har varit och handlat på Maxi, och när jag kom hem hörde jag att posten kom och med den kom ett paket från Alexandra, en fin tavla med bilder från Motala.

Imorgon kommer kompisar och jag förstår inte riktigt när jag ska hinna plugga. Kanske borde sätta igång lite nu istället för att sitta här och skriva.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0