kalas

Det var trevligt att ha familjen här i fredags. Jag gjorde goda pajer och fick fina presenter och katten var nästan inte blyg alls!

I lördags åkte jag till Vadstena och kollade handbollen! Det var riktigt spännande och Motala låg under med ett mål efter första halvlek, vi satt några stycken från Motala i ett hörn och hejade. Resten av läktaren var full av Vadstenapublik. Andra halvlek blev bättre och matchen slutade med 40-27 till Motala!! Gött!! Sen åkte jag hem och så blev det kalas med kompisar direkt! Fick många fina presenter då med, och många fina vänner som kom, trots huvudvärk osv. Men inget roligt utan att tråkiga saker ska hända. Blir nog faktiskt inga mer fester här nu. Känns som om jag inte orkar alls att bry mig om människor. Eller, det känns väl som om jag måste, för min egen skull, sluta bry mig. Jag kan inte ta hand om alla. Om de vill gå måste jag låta dem göra det. Och om de vill komma hit så är de alltid välkomna. Men jag orkar bara inte.

Igår var jag bakis på teatern. Men åkte dit och vi spelade faktiskt lite, det var kul. Sen åkte jag till Linköping och fick världens mysigaste kväll. I morse upptäckte jag att jag har halsfluss.

NU PLUGG!!!!! SEN UNGDOMSVERKSAMHET.


Kommentarer
Postat av: Jenny

mm förstår dig.
älskar dig Nesim!

2007-10-10 @ 18:34:59
URL: http://dendarjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0