städ och sånt

jag borde skriva min litterary essay istället för att sitta här och sno test av sanna.


Bio eller promenad: promenad gärna,
Är du kittlig: jo
Snarkar du: gör visst det
Stjärntecken: våg
Rädd för insekter: nej, bara stora spindlar med långa ben
Äckligaste insekten: stora med långa ben
Största svagheten: vet ej, spindelharpan
Det här är jag bra på: dansa
Bästa bok: fittstim, många andra. jeanette winterson
Vad vill du jobba som: lärare tänkte jag
Chips, morötter eller godis: chips
Pizza eller hamburgare: vegburgare
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: har tatuering, vet inte med resten
Stökigt eller välstädat i rummet: stökigt tills det blir välstädat
Gungar du på stolen: händer, men inte ofta
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Gillar du att sjunga: när ingen hör
Anser du att du är stark: jojo
Använder du knark: nene
Kaffe, te eller inget: te
Vad hade du på dig idag: jag hade på mig jeans och en t-shirt som jag har fått. nu mjukisbyxor
Smink: nene
Vad använder du för skor just nu: inga just nu, strumpor
Favoritfärg på kläder: svart säkert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0