and I can still smell you on my fingers, and taste you on my breath

Efter mycket mys och sovande blev det ett besök på missionskyrkans ungdomsdramagrupp för att ta en titt på pjäsen de ska sätta upp. Verkar intressant och spännande och funderar på att satsa på den istället för den vanliga dramagruppen. Eftersom mamma bor så nära åkte jag hem och pratade med henne efteråt. Det känns som om det var länge sen vi sågs, eller så är det bara det att mycket som jag och hon funderar över som har hänt.

När jag kom hem kom Kim hit och rökte, sen har jag försökt plugga. Fick i alla fall hem första föreläsningen om USA, så den har jag tittat på. Borde bara läsa lite till!! Eller mycket mer!! Har MASSOR att ta igen i skolan. Detta skulle ha gjorts i helgen men det är svårt. Borde se över mina prioriteringar, men vissa saker vill man inte prioritera bort. Men nu blir det en liten paus i alla fall och lite hårdpluggande några dagar. Måste hinna ifatt skolan.

Nu blir det Kim och förhoppningsvis muffins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0