fest och seg

Igår blev det inflyttningsfest hos Helena (tre veckor försenat..). Det var rätt lungt och mycket trevligt, senare utgång till Harrys. Det var roligt och mycket dansande. Men jag vet inte om jag börjar bli gammal eller nåt, runt halvtolv blev jag jättetrött. Höll ut ett tag till, försökte få med mig någon till Brygget (som om det skulle göra mig piggare...) men misslyckades så jag tog bussen hem tio över tolv. Åt lite pasta, försökte titta på tv och pratade i telefon tills jag somnade.

Idag var det tänkt att jag skulle plugga, men har inte riktigt lyckats med det. Yrar omkring och tänker att jag ska göra massa saker som jag inte gör. Är hungrig men orkar inte laga någon mat. Får försöka se till att äta nåt och sen måste jag verkligen sätta igång med plugget! Har ju faktiskt rätt mycket att göra, även om jag inte riktigt verkar förstå det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0