musik


1. Sätt din musik på blanda. (Ta alla låtar du har och inte vissa utvalda)
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
oh dear

2. Kommer du komma långt i livet?
face up and sing

3. Hur ser dina vänner dig?
utan fotfäste

4. Kommer du gifta dig?
kolla kolla

5. Vad är ditt livs themesong?
i might be crying

6. Vad är ditt livs historia?
i'll be yours

7. Hur är skolan för dig?
i've been here before

8. Hur kan du komma framåt i livet?
valet

9. Hur kommer imorgon vara?
toast

10. Vad är det bästa med dina vänner?
bara när jag blundar

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
so much more

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
sweet the sting

13. Hur är det med ditt liv?
vem kan man lita på?

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
du vill så du kan

15. Hur ser världen på dig?
out of range

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
svarte kungen

17. Vad tycker dina vänner om dig?
stars all seem to weep

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
ännu mera gift

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
stir it up

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
summerholidays vs. punkroutine

21. Kommer jag nånsin ha barn?
bridge over troubled water

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
små lätta moln

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
speedy gonzales

24. Vad är några tips till mig?
sunday morning

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
gå förbi

26. Vad är min danssång?
sleeps with butterflies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0