tre rum och kök

Nu bor jag och Rikard tillsammans. Vi börjar få ordning på lägenheten, även om det fortfarande står lite banankartonger här och var och hyllor som ska sättas upp. Det jag mest av allt vill få upp nu är persiennen i sovrummet. Vi har såklart morgonsol där, och det vore nog okej om det inte vore för att Willgot börjar yla och vill in i garderoberna så fort det blir ljust. Får se om det är bättre imorgon.

I lördags fick jag min julklapp, Rikard och jag var på Di Leva i Norrköping. Det var en fin föreställning, en blandning av trolleri, berättelser, fniss, musik, visdomsord och lite kärleksvrål. En väldigt härlig start på vårt samboliv!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt Nesim!! Kul för er! Sååå spännande det måste vara! =) Vill gärna hälsa på er i eran lägenhet! =)

Vad händer på lördag? Eller söndag? Kanske kan komma en sväng? =) KRAM

2009-04-07 @ 00:17:42
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh kul kul kul!!! Söndag passar fin fint!!! =D

Åker imorgon... (onsdag) Kommer till sverige på torsdag. Torsdag är det mammas dag. hehe.. fredag ska jag till linda.. Söndag blir skitbra!!! =) =)

Ringer dig!! PUSSS!!

2009-04-08 @ 01:57:26
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: malin

åh, jag blir alldeles varm =) haha, tycker det låter så himla mysigt!



så var du i nkpg men hörde inte av dig?? då VÅLDGÄSTAR jag dig snart! mohahahaa ;) grillfest låter kalastoppen!!

2009-04-08 @ 08:26:35
URL: http://redheaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0