igår, idag, imorgon

Igår sa jag hejdå till ungdomsverksamheten. Det kändes jättetråkigt och jag var mest ledsen hela dagen, trots att jag vet att jag inte har tid och trots att jag har varit rätt trött på det den senaste tiden (kanske mest på grund av att jag inte har tid). Det känns i alla fall skönt att veta att några tar över och att ungdomarna kommer fortsätta ha någonstans att gå och några att prata med. Extra kul är det att de kommer ha öppet fler dagar i veckan! Och att jag faktiskt kommer kunna gå dit och hälsa på någon gång ibland.

Idag var Rikard och jag på promenad i Tinnerö Eklandskap. Vi gick ända ner till Rosenkällasjön från oss, och gick och gick och gick hela vägen tillbaka. När vi kom hem, efter ett stopp på Coop för matinköp, åt vi hembakt pizza. Och eftersom Rikard råkade köpa en jäst för söta degar häromdagen har jag till och med bakat bullar! Husligt!

Imorgon ska mamma vara med i Ekot kl. 7.20. Lyssna på det och/eller läs mer om det här eller här!

Här kommer bilder från promenaden:

En fågel i Smedstad dammar.

En söt gris.

På väg till sjön.

Rosenkällasjön.

På hemvägen hittade Rikard en pinne.

På hemvägen gick vi förbi fårhagen. Ett av fåren vaktade bron.

Samma får blev Rikard senare kompis med.

Ett annat får. De är väldigt fina.


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

:) jag får göra det. Kanske de kan hjälpa mig med vilken buss man ska ta:P Hehe

2009-08-31 @ 20:52:30
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

:) jag får göra det. Kanske de kan hjälpa mig med vilken buss man ska ta:P Hehe

2009-08-31 @ 20:52:44
URL: http://kimza.se
Postat av: Jenny

Hehe roligt får!! =)



Förstår att det känns tråkigt att lämna ungdomarna men också skönt att veta att någon tar över och dessutom har öppet fler dagar.. =)



Är imponerad över hur mycket du verkligen hinner med!!

Puss..

2009-09-07 @ 03:18:11
URL: http://dendarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0