skola

Trodde jag skulle ha min värsta skoldag någonsin idag, som skulle ha börjat med linguistics 8.30 och slutat med portugisiska 19.30. Hade räknat med att få åka ifrån universitetet lite tidigare än 17.00 (när vi slutade pedagogical grammar), men läraren tog väl vara på tiden så istället fick jag stressa hem som en idiot på cykeln, slänga mig in i lägenheten, få på datorn, slänga i mig lite yoghurt, gå in på fronter och upptäcka att lektionen som skulle börjat 17.30 var inställd. Det var i och för sig ganska skönt, eftersom det innebar att jag kunde åka ner till stan och äta middag med Rikard och hans mamma istället för att introduceras på fronter. Å andra sidan innebär det att jag inte har fått någon ordentlig introduktion på fronter, men det löser sig väl det med. Det känns i alla fall att skolan har dragit igång ordentligt. Har hur mycket som helst att läsa (delvis i böcker som jag inte har fått ännu). Ska försöka sätta mig ner och beta av några sidor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0