pink drunken elephant

Möttes av välta blomkrukor och ett trasigt fönster när jag kom till jobbet igår. Inte roligt att försöka hinna städa upp inför finbesök  av Motalas vardagshjälte tidigt på morgonen. Det är inte heller roligt att alla man pratar med säger "jo, men det är ju sista helgen innan skolan börjar", speciellt inte roligt när man känner många av dem som bor i området och snart ska börja skolan. Inte heller roligt att man själv tänker så. Fick iaf i ordning det mesta så att det såg representabelt ut.

I fredags hämtade jag min nya dator på posten! Den är jättefin, och framförallt, den fungerar! Annars har helgen mest spenderats i Motala. Igår kom jag hem till mamma och Björn efter jobbet och fick några nykokta kräftor. Skulle följt med ut i morse, men Vättern var för stormig. Nästa helg blir det kanske en tur. Rikard var i stugan där han bland annat hittade en cykelsadel åt mig, så nu kan jag använda cykeln igen!  Nu har jag en ledig vecka innan skolan börjar, så det kanske blir några cykelturer under veckan! Och engelskaläsning, ska bli klar med Wuthering Heights innan skolan börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0