from the jungle to the city, looking for a bigger crown

Idag hade vi besök från Portugal på Tant Grön. Ungdomarna blev alldeles galna och ville göra ungdomsutbyte till Portugal!  Gärna nu på direkten! Jag skulle också gärna åka, men det tar mycket tid att planera. Tid som jag inte är helt säker på att jag har, men det skulle kunna funka. Det vore verkligen jätteroligt! Och jag skulle kunna träna portugisiska. Vi lämnade en lista på ingredienser till rulltårta på engelska, portugisiska, svenska, franska och arabiska på whiteboarden som seniorgården kan få fundera över imorgon.

Imorgon ska jag åka till simhallen med Calle! Ska försöka läsa lite också...

Kommentarer
Postat av: Jenny

TAck. =)



Nej men vad kul grej! Hahah förstår att de gärna ville göra ett utbyte på direkten! =)

Om det skulle vara så att de i framtiden skulle resa och du skulle följa med så ska jag definitivt försöka plugga in lite porugisiska också ;). Kan nog dock bli lite förvirrande med spanskan då endel ord kan betyda olika. Men i så fall skulle jag gärna vilja hänga med också! hehe..

Puss!

2009-02-12 @ 23:57:28
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: eebru

-Det är jätte förjävligt. Tack för att du håller med mig! Jag förstår mig inte på vissa folk.. sitter och kommenterar anonymt för vissa grejer. Men det är inte dom som tar på sig dom där kläderna och det kanske inte är deras smak,men det är min smak och det är jag som tar på mig sånna kläder. Ta hand om dig du också!

2009-02-14 @ 10:02:25
URL: http://ttturkia.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

:) Jag åkte till Berga istället^^)

Tack ändå:)

2009-02-21 @ 23:35:54
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0