as long as you play their game girl...

Igår var det Shurebrothers på Brygget, det svängde!
Idag är jag jättetrött och har mest slöat hela dagen. Fikade en stund på eftermiddagen och sen tittade jag på handboll. När jag kom hem beställde jag pizza på internet. Det var spännande. Och gott.

Jag är sugen på att sy ett linne. Har letat länge efter ett rätt så stort, gult linne, det verkar dock inte finnas så jag får väl försöka ge mig på att sy ett själv. Fast det kanske inte blir gult.

Nu är det sovdags!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det skulle vara jättekul att kunna prata portugisiska med dig! =D Vem vet kanske att jag studerar in detta språk. =) Puss.

2009-02-05 @ 22:03:23
URL: http://dendarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0