det är som miste man förmågan att ge sej drömmarna i våld när man har sett en stjärna falla på alltför nära håll

Mikael Wiehe tycker till om matchen mellan Sverige - Israel 6-8 mars.

Idag är jag ledig! Jag har sovit och rensat bland mina gratisvykort, nu ska jag rensa papper. Och samla ihop bilder på kvinnor som vi ska ha till tjejgruppen på Tant Grön. Om några timmar ska jag till min pappa och skriva ett vykort på persiska. Det blir roligt, hoppas jag får mat.

Många av mina gratisvykort ska jag slänga. Säg till om ni vill ha!

Nu ska jag fortsätta med rensandet. Och imorgon ska jag kolla på lägenhet i Linköping, spännande! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, jag vill ha om du slænger några fina! =)

Jag ær alltid øppen før vykort. ;-)

Kramar

2009-01-22 @ 11:59:27
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Jag skulle precis säga. Jenny vill säkert ha:P

Gick det bra sen idag:) ????

2009-01-22 @ 21:32:43
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0