smällar

Satte mig här för att skriva lite om dagen när det lät som om något exploderade utanför fönstret. Jag blev rädd och nu sitter jag nästan och skakar. Folk kommer ut ur sina lägenheter och en del har nästan med sig packning, andra kikar bara ut genom fönstrena som jag och Rikard. Och det var kanske ingenting allvarligt, det enda man hörde var en smäll. Kan ha varit busiga ungar som hittade något att smälla. Men i det här området där människor har hört sådana smällar förut som har betytt något mycket värre att ungar är ute och busar tycker jag att det är hemskt. Och det var väl förmodligen inte busungar för nu åker polisen runt och lyser mot bäcken.

Ska kika lite till i fönstret och sen försöka sova. Om dagen skulle jag skriva att jag har jobbat på Radiomuséet med rätt så många besökare, sen tagit en mysig subwayfika med Sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0