fruktbar var marken, bönderna brukade den. fri var viljan och människorna följde den.

Kultiration - Grogrund

I helgen hälsade jag på Frida i Göteborg. Det har varit en väldigt bra och lugn helg, vi pratade, gick lite på stan, åt och pratade ännu mer. På lördagen var vi på Världskulturmuseet som hade väldigt intressanta utställningar, bland annat Pushing the limits som handlar om hur unga kvinnor upplever sin vardag i konfliktområden samt Take action som visar människor som har utvecklat samhället på olika sätt. Vi gjorde även två korta Bolliwoodfilmer.

Jag har lite planer på ett projekt jag ska genomföra när jag och Rikard flyttar till Berga. Har ni överblivna frön tas det tacksamt emot!

Nu ska jag se på sista delen av Spelet om Iran och äta granatäpple!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lät som intressanta utsällningar. =)

2009-03-07 @ 00:12:35
URL: http://dendarjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Nesim. =)

Mitt inlägg kanske blev lite underförstådd. Skulle även ha skrivit att jag vill resa runt. Ha en ryggsäck och vara på resande fot.

2009-03-15 @ 15:31:36
URL: http://dendarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0