flyttankar

Nu var det länge sen jag skrev här, det beror väl mest på att det inte händer så mycket som är värt att skriva om. Jag läser, går i skolan, jobbar och packar. Det är lite drygt två veckor kvar till flytten, och mina känslor inför det varierar. Ibland blir jag jättenervös och själva flyttandet känns jättejobbigt, men sen tänker jag på att jag kommer få vakna med Rikard varje dag, och träffa honom varje dag. Ibland blir jag faktiskt lite nervös när jag tänker på det också, fast mest glad. Det liksom pirrar i magen.

Den här kursen är rätt seg, vi har bara lektion tisdag och fredag 13-15/17, resten av tiden verkar jag bara sova. Jag kan inte pyssla med något här hemma eftersom allt är nerpackat i lådor. Jag skulle visserligen kunna skriva den sammanfattning av läsloggen som vi ska lämna in i slutet av kursen, men det verkar jag visst inte orka med. Vi får se om jag fixar det i eftermiddag eller imorgon. Nu ska jag duscha och diska och efter ett besök på vårdcentralen ska jag cykla ner till Råssnäs och ta en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0