term paper och skidor

Imorgon ska jag ha handledning i mitt term paper. Känns sådär eftersom jag knappt har gjort någonting sen förra gången. Vilket i och för sig beror på att jag inte riktigt förstår vad jag ska göra, eller hur jag ska göra det. Någonstans hoppas jag bara på att min lärare säger att det är ett okej term paper. Självklart ska framsida och syfte fixas till, men jag vill bara bli färdig med det nästa vecka och sen ha några dagars ledighet innan nästa kurs börjar. Min ansökan till examensarbetet var visst inte inskickad sist jag skrev, posten hade strulat. Men nu har jag lämnat in den för hand, så i början av februari vet jag om jag får stipendiumet eller inte. Hoppas hoppas hoppas!

Nu tittade jag på väderprognosen, har på grund av förkylning tyvärr inte kunnat åka skidor varken förra veckan eller denna vecka i det här fina vädret. Men det verkar åtminstonde som om det kommer fortsätta vara minusgrader nästa vecka så då ska jag åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0